2019-07-31 08:51:29

Kedves Olvasók!

Elnézéseteket kérem, hogy csak így megkésve tesszük ki a blogot. Én mindig lelkiismeretesen beismerem, ha valaki más hibázott, vagy késett. Ezért kérlek, ne haragudjatok, hogy nem írták már meg tegnap a többiek. De most már minden rendben van. Itt vagyok, hogy első kézből tudjátok meg, mi is történik itt Tekeresen, a Sport táborban.
Kezdjük az elején. Hétfőn megérkeztek a táborba a gyerekek, akik egész úton békésen és csendesen beszélgettek a buszon, majd rendezetten leszálltak, és fegyelmezetten végighallgatták a táborvezetőt, aki vázolta a hét eseményeit… ez túl szép volt, hogy igaz legyen, ezért megcsíptem magam. Erre hirtelen felébredtem, és rájöttem, hogy ha 5 percen belül nem indulok el, lekésem a buszt. Gyorsan bepakoltam, és elindultam a gyülekező helyre. Útközben persze eszembe jutottak a dolgok, amiket nem hoztam: törölköző – (nem baj, meleg lesz, gyorsan megszáradok a napon,) fogkrém, tusfürdő (nem baj, majd kérek a többiektől), hosszú nadrág (a szúnyogoknak jó hetük lesz).
A táborba érkezés zökkenőmentes volt, ami után eligazítás, és szobafoglalás következett. Ebéd után kinyitott a büfé. Chips, és jégkrém tartalékaink megfogytak ugyan, de kitartanak.
Az idei évben jelentős újításokat vezettünk be a táborban. Ezek közül a legnagyobb, hogy a hagyományos röpi, foci, méta bajnokságok helyett sportágválasztók lesznek, és az itt kiválasztott sportokra feliratkozhatnak a táborozók. A továbbiakban ezen sportok edzésein vehetnek részt. Választható: úszás, íjászat, röplabda, tollas, ping pong, amerikai foci, torna, kubb, atlétika.

2019-08-01 14:16:37

Kedves Olvasók!

Magam sem tudom mi vett rá arra, hogy papírt és tollat ragadjak… ja nem, hogy leüljek a számítógép elé és megírjam a mai blogot. Az előttem írókhoz képest igen csekély tapasztalattal rendelkezem a blogírás terén, de a mai nap annyira nagyszerű volt és páratlan Tekeres történelmében, hogy nem maradhat ki a tudósításból… na de ne rohanjunk annyira előre, csak szépen lassan lépésről lépésre.
Ma reggel ismételten Gergő dallamos hangjára kelhettünk. Majd szépen megreggeliztünk, és ez megédesítette napunkat. Szó szerint, hiszen kalács lekvárral igazi cukiságbomba volt így korán reggel. Reggeli közben már dolgos népünk nekilátott, hogy a délelőtti program fő meglepetését az ugrálóvárakat felállítsák. Természetesen utána rögtön minőség ellenőrzést is kellett végezni rajtuk.

2019-08-02 14:07:42

Sport tábor csütörtök

Csütörtökön sem mondtunk csütörtököt… ha annyi pénzem lenne ahányszor már ellőttem ezt a szóviccet, most valami egzotikusabb helyen nyaralnék, mondjuk a trópusi Járda - szigeteken. Reggeli ébresztőnket ismét Gergő prezentálta, a reggeli átmozgatást pedig Beni vezényelte le. Reggeli után hetünk egyik csúcspontja következett, amit a tikkadt táborozók már annyira vártak, hogy volt aki már reggel fürdőruhába öltözött át. És igen, kedves Olvasó, valószínűleg már kitalálta, hogy utunk a Balatonhoz vezetett. Kb. egy órát élveztük a Balaton hűsítő vizét, majd pedig a parton száradtunk és élveztük a jó időt.

2019-08-03 01:39:33

Sport tábor péntek

S ha csütörtököt mond már Péntek, akkor Robinson hazaküldi… :)